Kesihatan Kucing Termasuk Haiwan Peliharaan
Seperti Arnab dan Anjing

Impian memiliki Kucing Bijak Cergas & Anti-Sakit: Tercapai!

Login ke Facebook untuk mendapat 'View Maksimum' website ini:

'Refresh' website ini setelah Login


SaLam


Tuesday, 21 October, 2014

Selamatkan Haiwan Kesayangan supaya ia tidak mudah kalah dan mampu melawan Penyakit Pembawa Maut.


Risau Haiwan Kesayangan Anda SAKIT?

Berita baik kerana anda boleh 'perangi' penyakit yang menimpa haiwan peliharaan anda tak kira betapa kronik sekalipun ia! Dengar sini: KRONIK.

Firnena terkenal dengan langkah-langkah 'hardcore' tetapi terbukti berkesan. Ia juga selamat serta mudah dilakukan. Ini sudah dibuktikan dengan kewujudan Firnena Kesihatan dan Rahsia Firnena terlebih dahulu yang sudah bertahan lebih dari 5 tahun di pasaran: bersama dengan rekod bersih berurusan dengan para-pelanggan: cemerlang!

Firnena di sini adalah untuk memberi suatu Teknik yang berupaya menyelamatkan haiwan kesayangan anda dari senang-senang kalah kepada penyakit yang mampu membawa maut kepada mereka. Di samping itu, bila di amalkan, akan membuatkan ia tahan lasak dari terkena jangkitan pelbagai jenis penyakit.

bagaimana menjadikan kucing sihatInilah masanya bagi menyaksikan si Comel anda menjadi 'Gebu', 'Bulat' dan Menawan! Teknik ini akan membuatkan selera makan si Comel terbuka - lalu membuatkan ia sihat walafiat sepanjang masa. Penting untuk anda ketahui: kesihatan haiwan peliharaan seperti kucing, arnab dan anjing, terletak kepada selera makan harian mereka. Kalau anda lihat haiwan kesayangan seakan-akan terlalu memilih apa yang hendak di makan, maka itu petanda kesihatannya tidak memuaskan. Ada sesuatu yang tak kena (walaupun pada dasarnya ia boleh dikatakan sihat.)

Untuk Yang Sayangkan Kucing (Arnab dan Anjing)

Sebelum itu, tidak kira sama ada haiwan kesayangan anda itu adalah Kucing, Arnab ataupun Anjing, kita permudahkan gelarannya di sini dengan memanggilnya 'Si Comel'. Untuk mengekalkan kesihatan haiwan kesayangan anda - Mudah. Apa yang diperlukan adalah Ebook Panduan Ringkas Firnena berserta sebotol ubat kesihatan khas yang akan memastikan haiwan kesayangan anda cergas. Manfaat haiwan kesayangan cergas serta susah dijangkiti penyakit amat besar iaitu:

  1. Anda akan merasa selesa membuat kerja harian sebab tahu haiwan kesayangan berada dalam keadaan sihat walafiat. Ia akan menjadi 'tahan lasak' serta berupaya menyelamatkan diri dari pelbagai jenis bencana. Staminanya bertambah dan otot pula akan jadi 'pejal' (kuat) membuatkan ia berupaya berlari pantas. Keupayaanya berfikir akan berkembang pesat membuatkan ia mudah faham dengan latihan yang diberikan.

  2. Jangkitan dan gejala kutu adalah disebabkan taraf kesihatan yang sungguh rendah. Teknik ini sudah pasti akan melindungi haiwan kesayangan dihinggapi / diserang kutu kerana sistem imunisasi haiwan tersebut akan 'menafi-kan' hinggapan kutu terhadap mana-mana bahagian. Kutu yang banyak boleh membawa maut kepada kucing anda.

  3. Jangkitan kuman terhadap anda daripada haiwan kesayangan seakan-akan zero(0) - tiada. Membolehkan pergaulan antara anda dan haiwan kesayangan menjadi lebih mesra dan selamat.

  4. Sangat sesuai sekiranya anda mahu menceburkan diri dalam bidang ternakan arnab. Tahap kelahiran arnab akan meningkat dan setiap kelahiran menghasilkan anak-anak yang berdaya tahan untuk membesar dengan elok. (Tahukah anda penternakan arnab menghasilkan pendapatan yang sangat lumayan? Teknik ini dengan mudah akan menjadikan anda penternak yang berjaya serta memiliki pendapatan stabil berpanjangan.)

  5. Adakah haiwan kesayangan anda jenis 'bulu tebal'? Kalau ya; teknik ini akan membuatkan bulunya bertambah tebal, kuat dan cantik (lembut terurus). Tidak akan mudah cabut. (Kekuatan bulu salah satu elemen menandakan haiwan tersebut sihat.)

  6. Jangka hayat Si Comel jadi panjang. Anda pasti terkejut dengan pernyataan ini tetapi ia adalah kenyataan. Ia akan hidup lebih lama dan kelihatan muda bertenaga. Cuba sendiri Teknik ini ke atas haiwan kesayangan (dan peliharaan) dan saya pasti kelak anda akan akui kebenarannya.

ubat penyakit kucing kurap

Info: Untuk mencapai sesebuah hasil; sebenarnya senang saja kalau anda diberi panduan yang betul mengenai bagaimana hendak melakukannya. Buat apa susah-payah peningkan kepala terfikir-fikir 'macam mana ya?'. Negara British (yang sederhana besar itu) berjaya menakluki banyak benua suatu ketika dahulu adalah kerana mereka mempelajari serta melakukan panduan yang membolehkan mereka berjaya. Memang Kesihatan Haiwan tiada kena mengena dengan Empayar British tetapi asas kejayaan dalam semua perkara: sama saja! Ikuti panduan yang berupaya membuahkan hasil. Dan panduan itu pula haruslah lengkap serta 'solid' isi kandungannya - di mana perkara ini adalah punca kejayaan Firnena bertahan lama di arena perniagaan. Kerana memberi sesuatu yang berupaya membolehkan para pelanggan betul-betul menikmati hasilnya!

Info kesihatan: seringkali kucing kesayangan yang dibiar bebas, pada suatu hari tidak akan balik lagi. Faktor ini berlaku adalah kerana 'ke-mudahan' ia dilanda bencana, akibat dari taraf kesihatan yang tidak baik. Ia akan gagal mempertahankan diri dari cuaca dan bahaya alam sekitar dan mati di luar sana tanpa anda sedari.

Elakkan Kematian Kucing Kesayangan Anda dengan Memperkuatkan Sistem Kesihatannya.

kucing kematianKucing yang mengamalkan Teknik Firnena Kesihatan Kucing ini akan mempunyai kelebihan berganda-ganda. Otaknya akan cergas memikirkan setelah merayau, ia harus pulang ke pangkuan tuannya. Sistem kesihatan badannya yang tegap akan memampukan ia melaksanakan tugas tersebut. (Sehingga berjaya jumpa jalan pulang setiap kali). Terjadinya kucing kesayangan dilanggar oleh kenderaan adalah kerana akal mereka lemah serta saraf 'was-was' mereka tidak berfungsi dengan baik bagi mengelak kecelakaan. Firnena telah mengujikaji bertahun-tahun lamanya mengenai perkara ini dan mendapati kucing yang sihat walafiat akan hidup lebih lama dan akalnya yang cergas akan menolongnya dari ditimpa kecelakaan yang pelbagai.

elakkan kematian kucingKalau anda mengamalkan teknik Firnena kepada kucing anda, jangan risau ia tidak pulang setelah dibiarkan bebas. Insyaallah 90% ia akan pulang dengan sihat. Anda tidak perlu membazir masa terlalu memantau aktiviti kucing kesayangan anda itu dengan cara menyekat kebebasannya.

Minta perhatian: tolonglah~! jangan sampai tergamak membiarkan kucing kesayangan anda jadi begini.

Perkenalkan sebuah Pakej yang akan selamatkan anda dari segala kesusahan serta pembaziran: Pakej Firnena Kucing (a.k.a Haiwan):

Iaitu sebuah pakej yang melengkapi satu botol Penawar khas buat haiwan peliharaan dan juga Ebook Panduan langkah demi langkah (yang cukup senang difahami); bagi memberi sepenuh kesihatan dan kekuatan kepada Si Comel anda. Cukup mudah. Hanya berikan 'satu dos' selang 2 atau 3 hari, maka Si Comel anda dalam perjalanan bertukar menjadi haiwan yang cukup sihat dan gebu.

Cukup senang. Satu dos hanya memakan masa beberapa saat saja dan seterusnya anda boleh terus duduk sehari suntuk (membaca paper) melakukan apa saja yang anda mahu tanpa sebarang penjagaan mahupun tumpuan kesihatan terhadap Si Comel lagi.

Bermain berlebih-lebihan dan mencium Si Comel tanpa batasan boleh mengakibatkan jangkitan penyakit (seperti hama Resdung!). Jadi, macam mana?

Tak perlu risau. Anda boleh terus bermain-main dengannya sesuka hati TANPA batasan, ye; betul: tanpa batasan sebab Penawar tersebut akan membuatkan Si Comel jadi 'bersih'. Seakan-akan ia bebas kuman sepenuhnya. Kalau tak mandi sekalipun ia tetap akan sihat sentiasa dan bersih. Menjadikan pergaulan anda bersamanya lebih mesra.

Tapi kalau anda mempunyai masalah resdung, juga tak perlu risau sebab Firnena mempunyai teknik yang cukup berkesan bagi membanteras serta melindungi diri dari jangkitan resdung. Kepada mereka yang gemar 'mencium dan memeluk' haiwan kesayangan, maka teknik ini akan membuatkan hubungan anda dengan Si Comel bertambah mesra; sebab anda mempunyai perlindungan dari penyakit tersebut. Keterangan lanjut, sila luangkan masa di:

penghapus hama resdung www.firnena.com - klik sini ke webpage firnena kesihatan

Info: atau rujuk bahagian kiri website di sudut 'Recommendations' facebook.

kucing cergas

Berminat? Kalau anda peduli tentang kesihatan jangka panjang Si Comel anda, maka segeralah dapatkan Pakej Firnena Pets. Tak perlu pening dan berfikir panjang. Kesimpulannya mudah: dapatkan Pakej tersebut, kemudian baca panduan diberi, terus saja anda boleh 'sumbat' cecair penawar tersebut ke dalam mulut haiwan peliharaan anda. Ia bukan khas untuk kucing sahaja, malahan cukup berkesan kepada apa jua jenis haiwan peliharaan bersaiz sederhana (seperti arnab, tupai, rakun dan anjing). Perkara mudah ini akan membuatkan masa anda jimat begitu banyak.

Seolah-olah anda memberi tumpuan sepenuh hati kepada haiwan peliharaan anda 24 jam sehari di mana hakikatnya hanya beberapa saat saja melalui teknik hebat ini.

Firnena telah berusaha keras agar hari-hari anda jadi mudah; supaya lebih banyak masa anda di-isi dengan perkara-perkara lain. Kerisauan dan susah hati melihat haiwan peliharaan anda jatuh sakit dapat dielakkan. Maka dengan itu:

cara menjaga kesihatan haiwanDapatkan Teknik Firnena Pets Sekarang! - Klik

Kalau anda merasakan keterangan lebih terperinci perlu, maka anda dipersilakan untuk meneliti penjelasan ekstra mengenai Firnena Pets ini di web page:

Review Pelanggan

customer pets review'Pihak Firnena ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada para pelanggan yang telah sudi berkongsi testimoni mengenai Penawar Kesihatan Haiwan ini.'

Review #1

penawar kucing"alhamdulillah walaupun bru 2kali dibri ubat.....nampak perubahan. mak kata dak comel bloeh melompat pintu utk masuk ke dalam rmh. selalunya mak yang kena bukakan pintu untuk dia....sayang jga tak dapat berikan perhatian sepenuhnya krana tak tinggal dgn mak..kalu tidak tentu coml makin sihat"
- Norizah, Melaka.

Review #2

penawar kucing"APA NI?????? TAK PERNAHPUN SAYA KATA KAMU TIPU MALAHAN KUCING2 SAYA SEDANG MEMAKAN CECAIR PERNINA SEHINGGA KINI DAN SAYA BERCADANG UNTUK MENGORDER LAGI MINGGU HADAPAN UNTUK MELIHAT KEBERKESANAN PERNINA UNTUK KUCING DAN ANJING SAYA."
- Chrisrry, Sabah.

Review #3

penawar kucing"Sya ada bli ubt ni utk kcing sya. Tp hri tu ksian tgk kcing kt luar. bkn sya pnya. anak lg. dia skit nmpk kurus. Sya bg penawr sb ksian. sminggu bg tiap2 hri. Lps tu, sya outstaion. tk dpt nk care mcm slalu kt kcing tu. Ada dlm sminggu jgk tk bg. Ingt dah mati..tp trkejut tgk dia hdup lg. Pnwar tu kira kuat jgk la ye? Srius sya ingt dh mati..Bila tgk dia tk matui lg, sya truskn bg. Skg kcing tu dh sehat..Tp kcing sya tetp diutmakan. thnx."
- Rosina, Kamunting.

firnena pets reviews answerFirnena: "saya mintak tolong sangat kepada sesiapa yang sudi beri review, supaya tulis dalam keadaan yang senang difahami. Bukan apa, walaupun firnena hargai review anda semua, tapi lebih elok kalau ramai senang nak faham - demi kebaikan haiwan kesayangan mereka pula. Terima kasih."

Review #4

testimoni firnena kucing"selepas seminggu beri ubat-firnena kepada kucing saya,kucing saya kelihatan sgt actve, perubahan yang baik.Terima kasih. cuma ada beberapa side effct selepas mkn ubat tu, seperti muntah2 (xkerap) dan mulut dia sedikit berbau adakah itu perkara biasa? jika tidak keberatan, boleh tak jika saya tahu ubat tersebut 100% herbs atau ada campuran lain seperti ubat di klinik?"
- iLa, Seri Kembangan, Selangor.

ubat kesihatan arnabFirnena: "jawapan kepada soalan iLa; penawar tu tidak mengandungi apa-apa bahan merbahaya mahupun dadah dan kimia (termasuk ubat klinikal). Ia adalah ramuan herbs semulajadi yang selamat tetapi sangat tinggi kualitinya. Itulah Firnena nasihatkan agar ikut panduan dalam ebook sebaiknya. Simptom muntah dan mulut berbau di permulaan adalah petanda kotoran dan kuman dalaman badannya dibersihkan. Bagus kalau semua kotoran keluar. Lama-kelamaan, kesihatannya 'maintain'. Tq."

Review #5

review penawar haiwan firnena"Assalam,Alhamdulillah..kucing saya yg sakit tenat dan di nasihat supaya di injec utk di tamat kan riwayat nya sembuh setelah mengambil penawar dlm masa 3 hari.Sungguh menakjubkan mengikuti perkembangan kucing kesayangan saya. Terima kasih tidak terhingga kpd Firnena"
- MumsyBaker Choice

Firnena: "review #6 ada di webpage Penjelasan"

Review #7

review penawar haiwan firnena"Slm. Sy dh trima ubat herba firnena utk kucing.. terus bg pd kucing sy REN yg sdg sakit..Slps mkn 2 kali pd jarak masa 4-5 jam dgn ubat2n dr Vet, alhamdulliah REN tlh menunjukkn prkembgn yg amat +ve...Sblm ni Vet kata dia diserang virus yg attack semua darah putihnya.. Bila cek darah, mmg darah putihnya dh xde lngsung mgakibtkn antibodinya tiada.. Skrg dh mula mkn & brmain dgn temannya ASH.. nnt ASH pun sy nk amalkn bg dia mkn jg sup kedua2nya sihat sntiasa.. Dilmprkn gmbr REN masa sihat... Tq Firnena..!"
- Adonie, Cheras, Selangor

kucing berjaya diubatiKlik Sini utk sambungan kisah REN!


Review #8 (kumpul sekali sb ringkas)

"ok dear....nanti nak oder lagi 2 botol. alhamdulillah, kucing akak dah ok...dah ada selera makan" - Puan Zarina

"ye sy dah baca dan kwn sy pun dah ada yg order produk ni..dan ianya berkesan gakla..tgk kucing dia makin kuat makan dan masalah kutu kurang cikit.."
- MissRose Kosmetik

"Alhamdullilah, lps bagi vitamin tu pd 5 ekor kucing sya, dgn izin ALLAH dh sembuh cirit-birit kucing2 tu..." - Bee Buzy

"Alhamdullillah hingga ke saat ini kucing sya masih hidup lagi." - Norizah

"Sy da guna ubt ni tuk kucing sy..bulu cntk gebu bersih n sgt suke berckap.." - Norgayah

"sy dah terima. walaupun agak lewat tp terima kasih sb baby fahrinna da sihat dan sgt aktif." - Fahmy Anuar

"Khas untuk kucing..memang terbukti mujarab..x rugi tmbh elmu psl ubat ni.." - Intan Masz Umairah

"alhamdulillah lepas pakai firnena saya dan kucing saya semakin sihat" - Aidil Hasri

"selepas bg kucing2 saya firnena,kucing2 saya smakin sht dan cergas..terima kasih firnena.." - Cydan Ahmad

"alhamdulillah sejak guna firnena kucing saya ok...cuma baru2 nie kesilapan saya...kerana nak cepat sgt dia baik...kucing tu mati...namun saya redha..." - Norani Ahmad

Review #9

ubat penyakit kucing"Salam... ni nk bgtau (testimoni kot.... :))) sya beli Penawar kucing Firnena sbb ada sekor stray cat yg dok melepak kt dpn umah sya ni x blh mkn. Klu mkn dia akn terjerit2, terlompat2... tiap kali berlaku mcm tu, sya akn bawa bdk sekor tu g vet... nk bg ubt pun x blh sbb doc kata mulut dia sakit, kali ke 4 sya bw dia ke vet...doc buat ujian darah n disahkan Si Oyen (nama cat tu) mengidap FIV positif. Sebak sgt sya rasa... ye kita mmg tau xkn ada penawar utk penyakit tu sma dgn penyakit HIV. Doc bgtau sya, klu Oyen x blh mkn lg, kena bw ke vet lg utk suntuik. Tiap kali bw mesti kena ulang 3 hari berturut2 suntikan tu, tp kejap je dia blh mkn, pastu terlompat2 lg. So, ikhtiar terakhir sya, sya order penawar kucing Finena... sya rebus ayam, cmpurkn 3mlm penawar kucing dlm air rebusan yg dh sya sejukkan (sbb x blh nk buka mulut dia nk bg terus ngan picagari). Alhamdulillah, habis sebotol, Oyen dh blh mkn mknan kering pun. Klu sblm ni,. wetfood pun dia x blh mkn. Sya bersyukur sgt2. Tq Firnena...:) Jgn x tau, sya dh beli 3 botol penawar kucing!" - Eina Ku Aziz

Review #10

vitamin untuk anjing"Saya telah melanggan Firnena vit kucing bila anak kucing lahir lemah... syukur dengan izin Allah kucing itu membesar sihat, cergas dan lincah Terima kasih Firnena... namun ketentuan tuhan dia sakit mengejut petang semalam.. di Temerloh ni x de vet, jd x dpt bantu. Si Kenit Aegyo saya dah tak ada.. hanya lebih kurang 5 bulan dia menceriakan hidup saya... semalam saya pesan lagi sebotol firnena vitamin kucing tp x sempat uintuk Aegyo... saya akan terus melanggan untuk terutamanya 7 anak kucing dan ada lagi seekor ibu sedang tunggu masa... harap kucing2 saya semua sihat dgn bantuan firnena.." - fatrah abd samad

Review #11

penawar firnena sihatkan kucing"Sykur alhamdulillah, pnawar ni amat bkesan pd anak2 kucing sya 3 ekor ni.. sgt aktif, sihat, pintar n sgt bselera mkn..x pyh sya susah hti lgi terus2 mjaga.. lpas ni nk order 3 btol lgi, sbb kucing dewasa sya blum bgi, nk cuba pd anak2 kucing dlu..tpi, nmpk bkesan hasilnya.. x perlu risau.. jutaan tq pd Firnena... smileys" - Sally Sabrah

Review #12

penawar firnena sihatkan kucing "Salam. Sye order 1 otol firnena kalu x silap tahun lepas bulan 11. Mula2 sye beri pada kucing sye name tom. Tom umurnye almost 10 yrs. Ingat dah mati sbb dah 2 hari x balek. Bila balek, badan kotor, mulut busuk, lidah terjelir tak bole makan. Sye beri 1 dos firnena. Dgn izin ALLAH, esok harinye tom makan walau pun sikit. Tom minum. 1 week later tom dah sihat. Alhamdullillah. Kucing no. 2, kakak. Kakak also lame tak balek. Evry time balek either pregnant or sick. Tis time she balek bwk sakit. Air liur x renti2 leleh. Flu teruk.. I bagi 1 dos jer. Ya ALLAH esok kakak balek.. air liur dah tak leleh. Flu belum pulih completely. Makan dan minum mcm biasa. Alhamdullilah.. Then sye gv kompot, my mom's cat. Umur maybe lebih 10 yrs. Nampak sihat. Kompot susah dpt sakit. Seingat sye 2 kali jer gi vet. To vaccined & to mandulkan. Makan minum all normal. Suka tido. So sye bg kompot 1 dos. Esoknye kompot tak selera nak makan. Kompot makan tp sedikit. Menung jer. O sudah.. ape hal pulak kompot nie sye kate dlm hati. Selang 3 hari sye bg 1 dos lg. Tak de perubahan malah langsung x nak makan. Asek minuuuum jer. Kencing all da time. Nx day g vet bwk kompot. Sye hampir kuar air mata tp sbb malu dgn doctor vet sye tahan giler. After chk up doct kate buah pinggang kompot rosak. Gigi kompot byk harus di cabut. Suhu badan tinggi, kekeringan. Rate darah for normal cat shud be 100++. But kompot blood rate shoot up to 800.

Itu cerita 2 minggu yg lepas. Sye & abg share kos rawatan & ubatan RM800 untuk kompot. Walaupun sudah dibenarkan balek, kondisi kompot tak byk berubah. Sugul, tido tp x lena, kene suap paksa untuk makan. Selang bbrape minut sume isi perutnya akan termuntah keluar lengkap dgn ubat2 yg diberi. Minuum byk tp badan kering sbb buah pinggangnya tak dpt simpan byk air untuk badan. Kerap kencing tapi mcm tak lawas. Sye sedeh.

Soalan sye.. adakah sudah terlewat bg sye untuk meneruskan dos firnena untuk kompot...? Ini sume kuasa ALLAH, sekiranye sye tak beri firnena pd kompot, sye tak akan tau yg kompot ade kidney problem & etc. kan...."
- Puan Shamsiah

rawatan kucing sakit Firnena: "masih belum terlewat. sila beri ubat doktor pd kompot mcm biasa (sebagaimana saranan doktor), tp di mlm hari, bg 1 dos penawar firnena. cubalah. sb penawar tu tugas dia membasmi kuman2 & memperbaikpulih sistem / struktur organ dalaman haiwan. Teh (kucing firnena) pun baru2 ni sakit teruk (langsung tk mau makan sb termakan racun denggi yg terkena rumput2 di luar); tp alhamdulillah skg dah ok, kuat betul makannya. Saya harap anda segera berikan penawar ni demi keselamatan kompot. sekian, terima kasih."

Review #13

ubat arnab sakit "terimakasih banyak kerana mperkenalkan penawar bagi kucing...kucing sya mngandung muda...msaalahnye dia tak tau nak meneran kuarkan anaknya dri dlm perut n mati 2ekor ddlm perut n seekor lgi tersangkut 1/2bdan d dlm prut....terpaksa dbedah n doktor tu telah mandulkannye...slepas tu sya bri dia minum pnawar shingga kini bdan dia brtmbh gemuk..tpi mcm mngandung..n dia dh tak kuat mlompat..." - Pn.Jamilah Sham

Review #14

ubat arnab sakit "Saya baru received Pakej Firnena Kucing pagi tadi selepas buat bayaran dan tempahan pada Khamis minggu lalu. Sa baru cuba bagi kepada kitten saya 2 ekor. Saya mengharapkan kesan terbaik boleh dilihat dalam 1-2 minggu ini. Tq Firnena.com Im looking forward for the effort."

"Hi Firnena, Untuk makluman ini pembelian saya untuk kali ke-2. Saya melihat perbezaan 2 kittens saya dgn bgitu baik dlm seminggu penggunaan. Pertama kali pembelian cuma sebotol untuk tujuan percubaan. Nampak perubahan ketara dlm seminggu yg membuatkan saya membeli 3 botol sekaligus. Saya memiliki 8 ekor kucing setakat hari ini. Mohon pencerahan sekiranya ada pakej untuk breeder. Mungkin harga pembelian lebih murah. Sekiranya wujud pakej untuk breeder saya berminat untuk mendapatkannya. Tq Firnena.com. Sekian,"
- RaemZi Pio

Review #15

penjagaan haiwan pelihara "Salam Terima Kasih kerana berkongsi cerita. Saya telah membeli 1 botol penawar dan semua anak2 bulus sya dpt merasa utk permulaan tpi anak2 bulus 30 ekor makanya 3 hari dh habis. Yang bermasalah anak2 kecik dptlh 3 hari je. Masih belum recover lgi. Hasilnya nmpk pada si kelabu yg slalu singgah di rumah.dtg nya dh seminggu berhinggus teruk, sya bersihkan hidung dan sumbat ubat tpi xder perubahan. Tpi mlm tu sya berikn si kelabu 1 dos penawar besok sya tengok hingus dia dh kurang dr selalu.

Alhamdulillah. Tpi admin naper RM40.00 sbb mcm sya yg ade ramai anak2 bulus n berpendapatan sederhana rasa agak mahal. Lagi2 anak2 bulus skrg ni ramai yg x sihat so brapa botol sya nk kna beli. Di telan mati emak di luah mati bapak. Boleh admin bgi special price kd sya. Terima Kasih."
- staff firnena bertugas tak sempat catit info reviewer; harap tampil berikan

Review #16

penjagaan haiwan pelihara ""Assalammualaikum Firnena, Saya sudah pun membuat pembayaran melalui Paypal. Harap pihak Firnena disana menerima bayaran saya sebanyak 3 botol (dengan harga diskaun). Disini, saya ingin kongsikan review saya terhadap ubat/penawar ini: Untuk pengetahuan pihak Firnena disana, saya mempunya 15 ekor kucing besar. Setelah memberi ubat/penawar ini, kucing2 saya semkain sihat, bulu pun lebat dan cantik.

Kesemua kucing saya mempunya masalah kurap kering dan basah. Kebiasannya, saya terpaksa membawa mereka ke klinik vet setiap bulan untuk suntikan kurap meraka, dimana, saya terpaksa memandu selama 15 - 30 min kerana jarak vet yang jauh dari rumah saya. Ini sangat menyusahkan saya kerana memandu jauh dan kucing2 saya yg sangat panic ketika berada di dalam kereta. Tapi setelah memberi ubat/penawar ini, kurap kucing saya semakin berkurangan dan mereka nampak lebih sihat dan bersih. Dan saya tidak perlu lagi memandu jauh dan mendengar 'nyanyian' mereka di dalam kereta. Cuma, kerana mereka semuanya 15 ekor, maka, cepatlah pula ubat/penawar ini habis ;p But, it is worth it afterall :D " - Zahidah

Review #17 & 18

penawar pets testimonial "x kisah bungkusan camner janji janji ubat nye bermutu. tq firnena kucing saya berumur 13thn sihat kembali." - Dianne ZEtha

"Doktor kate kucing sy patut dh mati sbb suhu bdn 41 ℃.. tp mgkin sbb bg firnena, kucing sy bertahan lagi. Tq firnena!." - Nor Izreen

Review #21

penawar firnena hilangkan penyakit pets "Alhamdulillah..kucing2 sy yg kena flu smpi hilang selera mkn tu dh nak mkn semula lps 5 hari sy bg penawar firnena. sekarang dh 2 minggu sy bg penawar tu. walaupun masih ada lg bersin skali skala,tp selera mkn kucing2 tu dh kembali mcm dulu dan dh aktif semula. sy br je oder lg sebotol,nk makesure flu kucing2 tu hilang 100%." - Sheshidaceae Lavender

Review #25

penawar firnena hilangkan penyakit pets "alhamdulillah dgn izin allah kucing sy sembuh x smpai 3 hari sakit...bulu bertambh lembut dn berselera mkn,x perlu lagi bawa ke veterinar " - Nuruls Ahmad


Review #26

penawar firnena hilangkan penyakit pets "Ubt firnena nie mmg trbaik.. Dlu kcing sy dmam.. Lme jgk.. Bwk g klinik.. Cek.. Rpenye drah dye kne jangkitan kuman.. Time tu dye dh lemah sgt.. Mcm nazak dh.. Then my mom bg ubt nie.. Slpas smggu sht dh.. Makin bam2 dye skrg.." - NorAmallina Samat

Firnena tak reti kira?
Tentu ada yang perasan no. review di sesetengah bahagian 'melompat' tak ikut turutan. Ini disebabkan review ditampal mengikut mana sesudah dan terkini, dan ada review terkini itu lebih sesuai ditampal pada page 2 atau 3, selain sini.



firnena ads sponsored stories

dijemput ketahui tentang Firnena Kesihatan - Click